2011. november 25., péntek

Gyönyörű eredeti MANGO női felső (S-es méret) ÚJ! - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Gyönyörű,  sejtelmesen átlátszó,  zöld színű,  csipke női MANGO Suit felső, mesés szatén megoldással mellrésznél. A hátán, a nyaknál 6 gombbal. Buliba, alkalomra egyaránt felvehető!  Ebben a felsőben mindenki Rád fog figyelni!
Garantáltan ÚJ és eredeti! Megvettem, de végül nem tudtam kihasználni, sosem volt rajtam!
S/M - 36/38-as méret!
* * *
INFORMÁCIÓK:
A termék(ek) árát banki előreutalással lehet kiegyenlíteni.
A vevőt a vásárlást követően e-mailbenértesítem az átutalandó végösszegről, illetve a bankszámlaszámomról.
Az átutalandó végösszeg tartalmazza:
- a termék árát
- a postaköltséget
- a csomagolás díját.
A terméket postán, ajánlottan adom fel (ennek díja 225 Ft), sima levélként/csomagként még saját kérésre sem! Nehezebb termék esetén futárral történik a szállítás.
Személyes átvételre is van lehetőség Tökölön, illetve Budapesten (Móricz Zsigmond körtér, délután, hétfői napokon) előzetes egyeztetést követően.
A megvásárolt  termék(ek) árát az aukció lezárta után, egy héten belül ki kell egyenlíteni.
Amennyiben a második értesítő e-mailemután sem érkezik meg a pénz három munkanapon belül, abban az esetben a terméke(ke)t ismételten meghirdetem, és negatív értékelést adok a nem fizetőnek!
Ha kérdése van a fenti termékkel kapcsolatban, írjon bátran, minden kérdésre szívesen válaszolok!



Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Az aukció vége: 2011-12-12 08:30
. Gyönyörű eredeti MANGO női felső (S-es méret) ÚJ! - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése